http://takhtekhab.ir/pic/banner/vip468.jpg

تهران
6 °C
آخرین مقالات

خانه » بهداشت » حرکتی برای بزرگ کردن باسن

حرکتی برای بزرگ کردن باسن
http://otagh-khab.ir/pic/pic-text/0263.gif

یکی از دوستان در خصوص حرکتی برای بزرگ کردن عضلات باسن سئوال نمودند, تصمیم گرفتم  مقاله ای در این خصوص ارایه دهم ,امیدوارم مورد قبول واقع بشود .باتشکر از خوانندگان گرامی

یکی از دوستان در خصوص حرکتی برای بزرگ کردن عضلات باسن سئوال نمودند, تصمیم گرفتم  مقاله ای در این خصوص ارایه دهم ,امیدوارم مورد قبول واقع بشود .باتشکر از خوانندگان گرامی

کوچک بودن باسن دو حالت دارد یا ژنیتکی و متاثر از استخوان بندی شما است که در این حالت کاری زیاد نمی توانید در مورد آن انجام دهید یا متاثر از حجم کم عضلانی در آن ناحیه است، دوست عزیز پس عجله نکن، هیچ کاری به سرعت انجام شدنی نیست و هر کاری زمان بر هست، پس چه بهتر که شما باسنی بدون چربی ولی حجیم داشته باشید. برای این کار می توانید ازتمرینات بدنسازی بهره ببرید، عضلات باسن در اسکوات از جمله اولین عضلات درگیر هستند (به‌ویژه وقتی ‌که ران‌ها به موازات زمین قرار می‌گیرند) در تمرینات عضله جلو و کنار پا، تمرینی هست به نام اسکات پا باز و حرکات پا با دستگاه سیم کش که باعث بزرگ شدن عضلات باسن می شود.و حرکت دلیفت حداکثر فشار را روی بخش پائینی عضلات پشت اعمال می‌کند و تقریباً فشاری معادل روی پشت پاها و باسن هم وارد می‌سازد.رژیم غذایی را فراموش نکنید, عادات غذایی برای افزودن حجم ماهیچه ای در قدیم برای افزایش حجم ماهیچه های بدن می گفتند:بهترین راه برای ماهیچه سازی این است که تا می توانید بخورید.اما با پیشرفت علم و تکنولوژی تئوری جدید می گوید:فقط باید چند صد کالری بیش از میزانی که برای ثابت نگاه داشتن وزن می خورید، به برنامه ی غذایی تان اضافه کنید.برای بدست آوردن باسن و ران باید تمرکز بر گروه ‌های عضلانی چهار سر (جلویران)،هامسترینگ (پشت ران)‌ و گلوئتال ( باسن) باشد. تقویت این عضلات باعث افزایش قدرت شما در انجام تمام کارهایی است که انجام می‌دهید. مثل بالا رفتن از پله‌‌ها، از روی صندلی بلند شدن، بلند کردن بچه از روی زمین و پیاده‌روی و … در زیر تمریناتی برای عضلات باسن معرفی شده است ,تمرینات با دمبل گروه عضلات چهار سر ( جلوی ران )لانژ:یک جفت دمبل و یا هالتر را بر روی شانه های خود قرار دهید (بیشتر به سمت عقب تمایل داشته باشند) سپس یک گام به سمت جلو بردارید و با چهار شماره تمامی ‌بدن را به آهستگی و با یک حرکت کنترل شده کمی به سمت پایین خم شوید.در حین پایین آمدن بدن باید هر دو زانو خم شوند. مفصل زانو نباید بیش از ۹۰ درجه خم شود. پایین آوردن بدن باید به شکلی باشد که ران جلویی موازی با سطح زمین باشد. مطمئن شوید که زانوی جلویی جلوتر از انگشتان پا قرار نگرفته باشد. این کار احتمال صدمه به زانو را زیاد می‌کند.و بعد با منقبض کردن عضلات عقب ران و باسن دو مرتبه بالا بیایید. زمانی که هر دو پا در کنار یکدیگر جفت شدند، برای اینکه یک دور کامل حرکت را انجام داده باشید با پای دیگر یک قدم به جلو بردارید و حرکت را مجددا از نو تکرار کنید. حرکت چمباتمه با دمبلدر هر دو دست خود یک دمبل گرفته و بایستید. پاها را به اندازه عرض شانه بازکرده و زانوها را کمی خم کنید. با چهار شماره به آهستگی بدن خود را به پایین بیاورید. به آهستگی بدن خود را به شکلی پایین آوردید تا ران‌های شما موازی سطح زمین گردند. همیشه مراقب باشید تا زانوهای شما جلوتر از انگشتان پا قرار نگیرد. به این منظور باسن خود را به سمت عقب حرکت دهید.با فشار دادن روی پاشنه پا به آهستگی به حالت اول برگردید. به این حرکت، حرکت چمباتمه با دمبل می‌گویند.حرکت درازکش و دورکردن گروه عضلات خارجی رانبه پهلودراز بکشید و سرخود را روی بازوی تان بگذارید.پاهای خود را با زاویه ۴۵ درجه جلوی خود قرار دهید تا تعادل تان حفظ شود. پای فوقانی را حدود ۳ سانتی‌ متر از پای پایینی بلند کنید. آن را موازی نگه داشته و مچ پا را خم کنید به شکلی که انگشتان پا به سمت جلو و نه بالا باشند.به آهستگی پای فوقانی را بالا و پایینببریدبدون اینکه مابین حرکات، پای تحتانی توسط آن لمس شود.مراقب باشید که لگن شما به سمت جلو یا عقب حرکت نکند. پاها را عوض کرده و حرکت را تکرار کنید. حرکت درازکش و نزدیک کردن گروه عضلات داخلی رانبه پهلو دراز کشیده و پای بالایی را به مقابل پای تحتانی بیاورید. پای جلویی را به سمت بالا و ران حرکت داده و پای خود را روی کف زمین درست مقابل زانو بگذارید. نوک انگشتان پا به سمت جلو باشد.پای تحتانی را حدود ۳ سانتی‌متر از کف زمین بالا بیاورید.به آهستگی پای تحتانی را تا جایی که راحت هستید، بالا بیاورید، به شکلی که خمیدگی کمی‌ را در پای خود حفظ کنید. تا ۴ شماره بشمارید و به آهستگی به حالت اولیه برگردید.حرکت پلبه پشت دراز کشیده و زانوهای خود را خم کرده، کف پاهای خود را طوری روی زمین قرار دهید که فاصله آنها به اندازه عرض لگن باشد.ابتدا لگن را از روی زمین بلند کرده، سپس ستون فقرات را از روی زمین به شکلی بلند کنید که در هر زمان یک مهره از زمین جدا شود تا جایی که یک خط مستقیم از شانه تا زانوها ایجاد شود. پاشنه پا باید مستقیماً زیر زانوها باشد.چند شماره صبر کرده سپس به آهستگی ستون فقرات را پایین بیاورید، طوری که باسن آخرین نقطه‌ای باشد که به زمین می‌رسد. نوع دیگر حرکت پل: برای تمرین سنگین‌تر زمانی که به بالاترین نقطه رسیدید، ستون فقرات را تا نیمه پایین آورده، سپس با کمک عضلات باسن دوباره آن را به بالا ببرید.اسکات تک پایی:در میان شانه های خود یک دمبل بگذارید. روبه روی یک صندلی بایستید و قوزک یکی از پاهای خود را بر روی لبه آن قرار دهید. به آرامی بدن خود را به سمت پایین بیاورید، به سمت زانو خم شوید و دو مرتبه بلند شوید تا یک دور کامل حرکت انجام شود. پس از اتمام حرکت جای پاها را با یکدیگر عوض کنید.پله:با هر یک از دست ها یک دمبل را بلند کنید، مقابل یک نیمکت یا یک سطح مرتفع مانند پله بایستید. با یکی از پا ها بر روی پله بروید و سپس پای دیگر را بالا آورده و کنار آن قرار دهید. یکی از پاها را پایین بیاورید و مجددا حرکت را تکرار کنید.

و حرکاتی دیگر که در تصاویر زیر می بینید

http://www.budovideos.com/images/covers/4130.jpg

 

 

Cable sidekick initial position Cable sidekick leg lifted

Cable kickback initial position Cable kickback leg extended

http://takhtekhab.ir/pic/banner/vip-web.jpg
http://otagh-khab.ir/pic/ICONS/03.gif
http://otagh-khab.ir/pic/BANNER/shop.gif
http://otagh-khab.ir/pic/BANNER/banner-post1.gif

نظرات کاربران

تعداد نظرات ۲۴

  • ناحيد ۲۵ آذر ۱۳۹۱

    salam mamnoon
    az matlabetoon

  • SH ۲۸ فروردین ۱۳۹۲

    lotfan baraye kuchak kardane basan ham matlab bezarid,tashakor

    • سعید – مدیر سایت ۲۸ فروردین ۱۳۹۲

      چشم حتما

  • لیلا ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲

    عالی بود تنها سایتی بود که اینقدر خوب توضیح داده بود من از امروز شروع می کنم امیدوارم که تا چند ماه دیگه تاثیرش رو ببینم.

  • Otagh-khab01803 ۱۵ تیر ۱۳۹۲

    سلام اگه میشه درمورد پرده بکارت توضیح بدید اولش چه جوری؟ چه جوری پاره میشه ؟چه شرایطی براش لازمه اتفاق بیافته که پاره بشه ؟؟؟؟؟

    • setare ۱۷ تیر ۱۳۹۲

      دوست عزیز مقاله ای در این رابطه داریم لطفا مشاهده فرمایید

  • فریبا ۲۸ تیر ۱۳۹۲

    سلام چه جور میشه باسن رو بزرگ کرد

    • سعید – مدیر سایت ۲۸ تیر ۱۳۹۲

      با سلام
      در سایت مقاله ای در ایباره وجود دارد لطفا در سایت جستجو کنید

  • fezeh ۰۴ مرداد ۱۳۹۲

    Slm mikhastam bebinam kace k mikhad rane pasho laghar kone vali basanesh bozorg she,eskat k baese seft shodane ran misje bayad chikar kone on moghe kheili sakht laghar mishe????

    • سعید – مدیر سایت ۰۸ مرداد ۱۳۹۲

      با سلام
      این سوال تخصصی در زمینه پرورش اندام است و از عهده بنده خارج است که پاسخگوی شما باشم

  • مریم ۲۰ مرداد ۱۳۹۲

    انصافتو شکر.
    مردها همینطوری به باسن کوچیک خانمشون رحم نمیکنن اینجوری که دیگه…

  • سیمین ۲۳ مهر ۱۳۹۲

    واقعا خوب توضیح دادید ممنون..

  • ریحانه ۳۰ مهر ۱۳۹۲

    سلام میشه لطفا بهم بگید چطور میشه شکمو کوچیک و باسنو بزرگ کرد

    • سعید – مدیر سایت ۳۰ مهر ۱۳۹۲

      ایجاد تغییر بر روی بدن امکان پذیر است ولی شما باید از متخصص این کار کمک بگیرید زیرا این تخصص ما نیست

  • پیمان ۱۰ آبان ۱۳۹۲

    با سلام من وقتی می خوام وارد این سایت بشم مگه شناسه ورمز اشتباست لطفان راهنمایی کنید باید چیکار کنم با تشکر

    • سعید – مدیر سایت ۱۰ آبان ۱۳۹۲

      با سلام
      لطفا نام کاربری خود را جهت بررسی به ایمیل پشتیبانی ارسال فرمایید

  • وحید ۲۲ آبان ۱۳۹۲

    ناموسن خیلی خوب بود

  • Otagh-khab02461 ۲۶ آذر ۱۳۹۲

    thank you very much

  • ستاره ۱۳ دی ۱۳۹۲

    سلام. توضیحاتتون خوب بود.و عکس ها هم کاملش کرد.

  • Otagh-khab02918 ۱۶ دی ۱۳۹۲

    سلام ممنون عالی بود

  • Otagh-khab02918 ۱۶ دی ۱۳۹۲

    سلام میخواستم خواهش کنم انواع پوزیشن آمیزش رو به صورت تصویری در سایت بزارید لطفا ممنونم

    • سعید – مدیر سایت ۲۰ دی ۱۳۹۲

      با سلام
      دوست عزیز پوزیشن های تصویری در آدرس زیر در سایت قرار داده شده است
      http://otagh-khab.ir/?page_id=5515

  • Otagh-khab0838 ۰۹ فروردین ۱۳۹۳

    سلام برای بزرگ کردن سینه چیکار باید کرد؟

    • سعید – مدیر سایت ۰۹ فروردین ۱۳۹۳

      با سلام
      برای مشاهده مقاله درخواستی به آدرس زیر مراجعه نمایید

      افزایش سایز سینه در خانمها بدون جراحی
      http://otagh-khab.ir/?p=293

ارسال نظر

مطالب شابه مطلب فوق

محبوب ترین فیلم ها

http://goldwife.ir/wp-content/uploads/vip5252.jpg

جدیدترین فیلم ها

درخواست مقاله

http://goldwife.ir/wp-content/uploads/dar-gold.jpg

Login